ZAMKNIJ
W naszym serwisie internetowym stosujemy pliki cookies w celu swiadczenia usług na najwyższym poziomie.
Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym.
Możliwe jest dokonanie w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies poprzez odpowiednia modyfikację ustawień przeglądarki internetowej.
INTAK KOMPUTER - dystrybutor sprzętu komputerowego, obsługa informatyczna firm, wdrożenia, WAPRO, COMARCH, CDN OPTIMA, XL oprogramowanie
Zaloguj do
poczty
Panel
administracyjny
Czwartek, 21 września 2017
   

Serwis | Obsługa informatyczna
Obsługa informatyczna
Jest takie stare powiedzenie biznesowe: "Jeśli jest coś, czego nie potrafimy zrobić wydajniej, taniej i lepiej niż nasi konkurenci, to nie ma sensu, żebyśmy to robili. Powinniśmy zatrudnić do wykonania tej pracy kogoś, kto zrobi to lepiej i taniej niż my".

Rosnąca presja na ograniczanie kosztów oraz coraz szybsze tempo unowocześniania produktów i usług informatycznych to najważniejsze czynniki skłaniające coraz więcej przedsiębiorstw do poszukiwania nowych rozwiązań organizacyjnych działów IT. Specjaliści z dziedziny outsourcingu twierdzą, że aby pozostać na rynku, firmy muszą krytycznie spojrzeć na swoje dotychczasowe działania i wyodrębnić spośród nich strategiczne dziedziny dla dalszego rozwoju i osiągania korzyści biznesowych. Pozostałe obszary o marginalnym bąd? usługowym znaczeniu powinny zostać przekazane firmom zewnętrznym. Taka strategia najlepiej rozwiązuje problem kosztów, a jednocześnie zapewnia firmie stały i relatywnie tani dostęp do nowych produktów informatycznych.

Definiując outsourcing, w największym skrócie można go określić jako oddanie pewnego obszaru działalności przedsiębiorstwa w zarządzanie firmie zewnętrznej. Usługi te można podzielić na dwie grupy: outsourcing pełny oraz outsourcing selektywny. W pierwszym przypadku mamy do czynienia z projektami polegającymi na przejściu całej infrastruktury IT lub jej wybranych obszarów do firmy outsourcingowej. W ramach takiego kontraktu zawsze dochodzi do przejścia przez nią części pracowników działu oraz odkupienia środków trwałych zleceniodawcy. Projekty te zazwyczaj charakteryzują się specjalnymi warunkami i modelami finansowania. Outsourcing selektywny to przekazanie firmie zewnętrznej kontroli nad wybranymi obszarami IT. Chodzi tu głównie o zarządzanie wybranymi aplikacjami, środowiskiem sieciowym czy infrastrukturą internetową.

Outsourcing jest obecnie jedną z najszybciej rozwijających się dziedzin gospodarki. Według Economic World Summit w Stanach Zjednoczonych i Europie Zachodniej firmy najczęściej decydują się na outsourcing funkcji IT (30 proc.), kadr (16 proc.), dystrybucji i logistyki (14 proc.) oraz księgowości i finansów (11 proc.). Czynnikiem najsilniej stymulującym wzrost znaczenia takich rozwiązań jest Internet. Oblicza się, że w latach 1998-2003 outsourcing związany z zarządzaniem Internetem i Intranetem wzrastał w USA o 76 proc. rocznie. Wzrost ten związany jest przede wszystkim z wydatkami na e-commerce oraz e-business.

Wychodząc na przeciw tym wyzwaniom oraz mając na względzie szczególne potrzeby przedsiębiorstw, związane z szybkością i jakością usług informatycznych, proponujemy dwie formy współpracy, definiowane poprzez:

Umowy serwisowe abonamentowe:

Podpisując umowę serwisową z naszą firmą otrzymujecie Państwo telefoniczny dostęp do Działu Pomocy Technicznej pod specjalnym numerem Infolinii, który tworzą fachowcy - konsultanci udzielający informacji i pomocy technicznej. W razie awarii, nasz konsultant podczas rozmowy telefonicznej postara się usunąć problem; gdy jego instrukcje na to nie pozwalają, wysyłany jest serwisant. Umowa serwisowa gwarantuje szybki czas podjęcia interwencji, stałą obsługę, niższe koszty związane z obsługą informatyczną Państwa firmy.

Umowa z naszą firmą gwarantuje sprzęt zastępczy w razie konieczności odesłania komputera do producenta. Poza tym przynajmniej raz w miesiącu pojawi się u Państwa w firmie jeden z naszych serwisantów, by skontrolować pracę sprzętu komputerowego oraz oprogramowania i w razie potrzeby usunie usterki, a co pół roku dokona konserwacji obudowy zewnętrznej sprzętu. Na specjalne życzenie klienta nasze biuro projektowe tworzy także aplikacje dopasowane do indywidualnych potrzeb i specyfiki pracy.

Umowy serwisowe nieabonamentowe:

W zależności od indywidualnych potrzeb klienta świadczymy szeroka gamę usług serwisowo-wdrożeniowych. Poprzez pomoc w doborze odpowiedniego sprzętu lub oprogramowania, instalację i kurs obsługi, po usuwanie wszelkich usterek powstałych podczas pracy. Na specjalne życzenie klienta nasze biuro projektowe tworzy także aplikacje dopasowane do indywidualnych potrzeb i specyfiki pracy.

Copyright © 1997-2006 by INTAK Sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone.

  Oprogramowanie INTAK ECMS